רכבים מונגשים לנכים

כיום כמעט כל מקום שנגיע אליו יהיה גם מונגש לטובת ולרווחת הנכים הרבים החיים בנינו. רובין תיירות מציעים ללקוחותיהם שירותי הסעות לכל האוכלוסייה החברה מחזיקה רכבים מונגשים לנכים ומאפשרת להם להגיע ממקום למקום בנוחות וכמובן והכי חשוב בבטחה רבה. רכבים מונגשים לנכים מותאמים במיוחד עבור אנשים מוגבלים ומאפשרת להם לנהל חיים נורמליים.

שירותי הסעות לנכים

 

רובין תיירות בע"מ מספקת שירותי הסעות לנכים. 

לבירור לגבי אפשרויות הסעה מותאמת עבורכם, אנא צרו קשר 04-8658015 או במייל rubinbus@gmail.com

רכבים מונגשים לנכים

הסעות לנכים

ככל שעוברות השנים כך עולה גם המודעות ליצירת סביבת חיים נורמטיבית וטבעית גם עבור בעלי מוגבלויות, שבסך הכול רוצים לחיות כאחד האדם. בין אם מדובר בהסעה מיוחדת לבית הספר לתלמיד בעל מוגבלות פיזית, לבין אם אתם רוצים לספק שירותי הסעות עם רכבים מונגשים לנכים לאורחים באירוע שלכם או בטיול שאתם מארגנים, תוכלו להזמין שירות זה אצלנו ברובין תיירות בע"מ. חברתנו פועלת מזה למעלה מ-45 שנים בתחום ההסעות ותשמח לספק לכם שירות מקצועי ואמין בכל צורך. החברה מספקת שירותיה לבודדים ולקבוצות: הסעות לעובדים, לתלמידים, לאירועים, הסעות VIP ועוד. נשמח לעמוד לשירותכם בכל צורך כולל עם רכבים מונגשים לבעלי מוגבלויות.

כיצד בא לידי ביטוי השירות כמונגש לנכים?

על מנת שרכב יהיה מונגש לנכה הוא צריך לקבל רישיונות מיוחדים שיוענקו לחברה מטעם משרד התחבורה. לכן, יש לבצע התאמות מיוחדות לכלי הרכב המונגש כולל התקנת מעלית ורמפה ושינוי המבנה הפנימי של כלי הרכב שיתאים לנסיעה בטוחה ונינוחה של הנכה. חשוב שיהיה ברכב אביזרי עגינה ורתמות לנסיעה בטוחה של נכה בכיסא גלגלים ואפשר עליה וירידה נינוחים ובטוחים. בעוד מדינת ישראל פועלת רבות על מנת לשלב את בעלי המוגבלות בחברה תוך התייחסות נורמטיבית, גם אנו ברובין תיירות דואגים ללקוחותינו עם השירות המקסימלי, המקצועי, הנינוח והבטוח ביותר.

הסעות לנכים לאירועים

אם אתם יודעים שאחד או יותר מהאורחים שלכם הינו נכה או אדם מבוגר מאוד, ייתכן ותרצו לשכור עבורו שירותי הסעות עם רכבים מונגשים לנכים. אלה יאפשרו לכם לדאוג שאותו אורח שחשוב לכם שיהיה באירוע באמת יגיע ויוכל לחזור בצורה בטוחה, נעימה ונינוחה. זאת בעוד שבאופן עצמאי יהיה לו קשה מאוד להגיע.

הסעות לנכים לטיולים

גם אנשים היושבים על כיסא גלגלים מאוד רוצים לטייל, לחוות וליהנות – ולמה לא בעצם? האתגר הפיזי עשוי להקשות עליהם לבצע פעולות מסוימות אך באתרים תיירותיים נגישים הם בהחלט יכולים להסתובב וכל שהם צריכים הוא פשוט כלי רכב נגיש בו יוכלו לנסוע כדי להגיע אל המקום. בין אם מדובר על הסעה פרטית או הסעה מיוחדת שאתם רוצים לשכור כחלק מהשירות שלכם לקבוצת תיירים מסוימת – נשמח לעמוד לשירותכם.

דילוג לתוכן