חברת הסעות בצפון

חברת הסעות בצפון

שירותי הסעות הם דבר נדרש במסגרות שונות: בתי ספר, טיולים מאורגנים, הסעות לשדה התעופה ועוד. קיימות בישראל חברות הסעות רבות, ובבואנו לבחור את החברה המתאימה ישנם מספר דגשים שחשוב לשים אליהם לב. בסופו של דבר שירותי הסעות זה מקצוע לכל דבר, ואנחנו רוצים לבחור את בעל המקצוע המתאים למשימה שידע לבצע אותה על הצד הטוב ביותר. כך תבחרו נכון.

בחירת חברה לפי אופי הנסיעה

ראשית כל לפני שבוחרים חברה יש לשים לב לאופי הנסיעה, שכן חברות שונות מספקות שירותים שונים. כך למשל, נסיעה של שלושה אנשים לנתב"ג לא דומה לטיול כיתתי של 30 תלמידים ברחבי הארץ. באופן כללי מומלץ לבחור בחברה שמספקת שירותי הסעות נרחבים שכן היא גמישה לצרכים שלכם ותדע להתמודד עם כל מצב, אך בכל מקרה יש לוודא שהחברה מספקת את השירות שאתם צריכים.

וותק וניסיון לא הולכים ברגל

בסופו של דבר וותק וניסיון הם מהדברים המכריעים שהופכים חברה למתאימה, וזאת בשל שתי סיבות מרכזיות: הראשונה היא שחברת הסעות ששרדה הרבה זמן בשוק התחרותי כנראה יודעת מה היא עושה ויש לה לקוחות מרוצים – ובדרך כלל הם לא מרוצים סתם. הסיבה השנייה היא שחברה רבת ניסיון היא חברה שהתמודדה עם מצבים שונים ויודעת למשל איך להתמודד עם בלת"מים (דבר שקורה בטיולים) וזה הופך אותה למתאימה במיוחד לשירות.

הגורם האנושי

בסופו של דבר חברת הסעות היא לא רק צי רכבים אלא בעיקר האנשים שמתפעלים אותו: האנשים שעונים לטלפון כשאתם מזמינים את השירות או זקוקים לסיוע וכמובן הנהג. אל תתפשרו על חברה שמעסיקה נהגים חאפרים שלא יודעים מה הם עושים – נהג זה תפקיד חשוב, ומומלץ שהנהג יהיה מנוסה בנסיעה בכבישי הארץ וידע איך להביא אתכם למחוז חפצכם במהירות ובבטיחות.

רישיון

חברת הסעות צריכה להחזיק גם רישיון עבור הפעלת חברת היסעים מטעם משרד התחבורה וכמובן גם רישיון הפעלה לכל כלי רכב שהחברה מחזיקה ועושה בו שימוש.

נוחות ואבזור רכבים

בעיקר אם שוהים זמן ממושך ברכב חשוב שיהיה בו נוח ונעים. זה אולי יפתיע אתכם, אך חברות הסעות רבות מחזיקות רכבים ישנים שהנסיעה בהם לא נעימה בלשון המעטה. מומלץ לבדוק כיצד הרכב בו תיסעו מאובזר: האם כל נוסע יכול לשלוט במזגן? האם קיימים חריצי הטענה לטלפונים סלולריים? האם המושבים חדשים ונוחים?

סוג הרכב והתאמה לאופי הנסיעה

חשוב לבדוק שלחברה יש את סוג הרכב המתאים לאופי הנסיעה שלכם, ובפרט לכמות הנוסעים. כך למשל לעיתים לחברות אין מיניבוסים אלא רק אוטובוסים גדולים, מה שעלול להוות בעיה במקרה של נסיעה של כמות אנשים מצומצמת.

רובין תיירות – חברת הסעות חיפה

רובין תיירות היא חברת הסעות בצפון, בדרום ובמרכז המספקת מגוון שירותי היסעים: הסעות טיולים, הסעות VIP, הסעות עובדים, הסעות תלמידים ועוד. החברה פעילה מעל ל-45 שנה ומחזיקה צי של כ-100 רכבים כך שכל סוג נסיעה שתרצו לבצע – רובין תיירות תוכל לבצע בשבילכם.

דילוג לתוכן