הסעות בכל אזור חיפה והצפון - רובין תיירות

הסעות בכל אזור חיפה והצפון – רובין תיירות

זקוקים לשירותיה של חברת הסעות חיפה? אנו ברובין תיירות נשמח לעמוד לשירותכם. עם מעל 45 שנות ניסיון אנו מספקים באהבה שירותי הסעות למגוון צרכים שונים: הסעות עובדים, הסעות תלמידים, הסעות לאירועים, הסעות לטיולים לקבוצות, הסעות לימי גיבוש ועוד. נשמח לעמוד גם לשירותכם עם אוטובוסים חדישים, בטיחותיים ונהגים מנוסים שיספקו לכם שירות מכל הלב. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

איך לבחור חברת הסעות חיפה?

כדי לבחור בחברת הסעות המתאימה לכם ביותר כדאי יהיה לקרוא על החברה באתר שלה ובעמודים העסקיים שלה ברשתות החברתיות, לצפות בתגובות, פידבקים והמלצות על החברה. כמו כן אתם רוצים לבדוק אילו רכבים יש לחברה והאם הם תואמים את השירות הנדרש לכם. בדקו עד כמה מדובר ברכבים חדישים ומתוחזקים ושיש לחברה את כל הרישיונות והביטוחים הנדרשים להפעלת החברה. לבסוף, בדקו את הפרטים אודות אופי השירות כמו מסלול הנסיעה, כמות נקודות עצירה ומחיר השירות כמובן.

בחירת שירותי הסעות המתאימים בדיוק לצרכים שלכם:

ישנם שירותי הסעות רבים ומגוונים ואלה שונים זה מזה באופי השירות, בסוג הרכב הרצוי לכם, במחיר ולעתים גם ברישיונות או בביטוחים שחברת ההסעות צריכה לעמוד בהם. ראשית אתם צריכים לאפיין את סוג השירות הרצוי לכם: אם מדובר על שירות הסעות קבוע כמו הסעות תלמידים או הסעות לעובדים למשל או אם תצטרכו שירותים מזדמנים או חד פעמיים כמו הסעות לטיולים או יום גיבוש לעובדים שלכם. בהתאם לסוג השירות הנחוץ תוכלו לבחור את כלי הרכב הרצוי לכם, תדירות הנסיעות ופרטים נוספים שישפיעו גם על מחיר השירות.

הבטיחות היא מעל הכול:

אצלנו ברובין תיירות שמים דגש על בטיחות מעל הכול. נספק לכם כלי רכב חדישים ומתקדמים המתוחזקים היטב במוסכים מורשים בלבד. קצין בטיחות שנבחר מטעם משרד התחבורה יבדוק את הרכבים לעתים קרובות. הנהגים יבחרו בקפידה ובכל כלי רכב לצד מערכות מיזוג מתקדמות יהיו גם מערכות בטיחות ומעקב, כמו מערכת GPS שתאפשר לעקוב בזמן חי אחר מסלול הנסיעה של האוטובוס. כל המושבים מצוידים בחגורות בטיחות כמובן. אז אם אתם מחפשים חברת הסעות חיפה נשמח לעמוד לשירותכם.

דילוג לתוכן