למה לבחור ברובין תיירות?

למה לבחור ברובין תיירות?

כאשר קבוצה רוצה לטייל באותו אזור בו היא חיה או אפילו באזור אחר בארץ, בדרך כלל היא תשכור אוטובוס עם נהג מטעם חברת הסעות לטיולים המתמחה בשירות זה. הרבה יותר קל, כיף ונוח שחברי הקבוצה יוכלו ליהנות מהטיול מבלי שיצטרכו לנהוג ולהתיש את עצמם בדרכים הלוך וחזור. באמצעות שכירת שירותי הסעות לטיולים יוכלו כל המטיילים ליהנות מהיום החופשי שלהם (או מכמה ימי החופשה שלהם) ויוכלו ליהנות משירותיו של נהג שיתלווה אליהם לכל אורך היום/הטיול. בחירת חברת ההסעות הנכונה תהיה קריטית ליציאה נעימה ובטוחה לטיול וכמובן לחזרה ממנו.

איך לבחור חברת הסעות לטיולים?

בבואכם לבחור חברת הסעות לטיולים אתם רוצים לקחת בחשבון כמה פרמטרים חשובים מאוד. החל מרישיונות העסק של החברה והאם יש קצין בטיחות מטעם משרד התחבורה שמפקח עליה ועל כלי הרכב שלה. האם לחברה יש מספיק כלי רכב בהתאם לגודל הקבוצה שלכם ואלו כלי רכב היא מספקת? אוטובוסים? מיניבוסים? מיקרובוסים? האם אלה ממוזגים? כוללים חגורות בטיחות? נחשבים לחדשים יחסים ונראים מטופחים? האם הם מפוקחים ונבדקים מדי חודש? חשוב לבדוק את ההמלצות על החברה והמוניטין שלה (בדיקה קטנה ברחבי הרשת תעשה את העבודה). כמו כן חשוב יהיה לבדוק לגבי הניסיון של החברה בהסעות לטיולים ואילו שירותי הסעות היא מספקת באופן כללי.

לטייל בראש שקט עם רובין תיירות:

רובין תיירות הינה מחברות ההסעות המובילות והוותיקות בישראל, עם מעל 45 שנים של ניסיון. לחברה 3 סניפים, אחד בכל אזור בארץ, מה שמאפשר לה להעניק את השירות המלא, הזמין והטוב ביותר ללקוחותיה. כמו כן החברה מספקת נהג צמוד שילווה אתכם לאורך כל הטיול, בין אם מדובר בטיול של בוקר עד ערב ובין אם מדובר בטיול של מספר ימים (בתיאום מראש כמובן). החברה מחזיקה למעלה מ100 כלי רכב חדישים ומפוארים, הכוללים אוטובוסים, מידיבוסים, מיניבוסים ומיקרובוסים, כך שנוכל להתאים את סוג הרכב לכמות האנשים היוצאים לטיול. כל הרכבים ממוזגים ומצוידים בחגורות בטיחות ומנגנוני בטיחות נוספים, מחוברים לרשת WIFI ונבדקים על ידי קצין בטיחות שמונה מטעם משרד התחבורה. נשמח לעמוד לשירותכם בטיול הקרוב שלכם.

דילוג לתוכן