חברת אוטובוסים כל הארץ

חברת אוטובוסים כל הארץ

שירותי הסעות נפוצים הן במגזר הפרטי והן במגזר העסקי. בין אם מדובר על קבוצת חברים המעוניינים לטייל באזור אחר בארץ ורוצים להשכיר אוטובוס וינהג שילווה אותם לאורך הטיול, ובין אם מדובר על הסעות קבועות לעובדים או לתלמידים בבתי ספר, תצטרכו לבחור בקפידה את חברת ההסעות. אנו בחברת רובין תיירות מספקים שירותי הסעות כבר למעלה מ-45 שנה ונשמח לעמוד גם לשירותכם עם השירות הטוב והמקצועי ביותר וכלי הרכב החדישים והמתקדמים ביותר.

אוטובוסים ברחבי הארץ

רוצים להיות בראש שקט בכל הנוגע להגעתם וחזרתם של האורחים באירוע שלכם? חוששים שחלק מהאורחים ישתו וימשיכו לנהיגה בדרך חזרה הביתה ואתם חוששים לשלומם? אולי אתם סתם רוצים לוודא שיש להם איך להגיע כדי שכמה שיותר מהם יגיעו לאירוע כאשר אתם מספקים להם מקסימום נוחות וניידות? כך או כך נשמח לעמוד לשירותכם עם אוטובוסים חדשים, ממוזגים, מרווחים ובטיחותיים. נהג מקצועי ומנוסה שיאסוף את האורחים שלכם מנקודות האיסוף שנקבעו מראש והבאתם בבטחה למקום האירוע ובחזרה הביתה.

שירותי הסעות באוטובוס בכל הארץ

שירותים אלו נפוצים הן עבור חברות תיירות המקדמת טיולים מאורגנים ברחבי הארץ לקבוצות תיירים מהארץ ומחו"ל, והן עבור קבוצות פרטיות של אנשים המתעניינות בהשכרת אוטובוס ונהג שייקח ויחזיר אותם ביום (או כמה ימים) של טיול מפנק באזור מסוים ברחבי הארץ.

רובין תיירות – ניסיון זה הכל

שירות נוסף שאנו מספקים כבר מעל 45 שנים בחברת ההסעות שלנו רובין תיירות הוא כמובן שירותי הסעות תלמידים. בכל הנוגע לילדים שלכם אנו דואגים במקסימום בטיחות ומתחזקים את האוטובוסים שלנו במוסכים מורשים בלבד, עם קצין בטיחות מטעם משרד התחבורה הבודק את כלי הרכב לעתים קרובות. כמו כן הנהגים הנבחרים להסעות מסוג זה נבחרים בקפידה יתרה כאשר אנו מוודאים שהם מוסמכים להסעות תלמידים וחסרי רישום פלילי.

שירותים מצויינים ואדיבים

בדומה להסעות תלמידים ושירותי הסעות אחרים הנדרשים באופן קבוע גם בשירותי הסעות לעובדים יש בדרך כלל מסלול קבוע של איסוף והורדת נוסעים. מכיוון שזמן זה כסף ואיחור של העובדים עשוי לגרום לפגיעה בעבודה ובתפוקה של המפעל או בית העסק, חשוב לעבוד עם חברת הסעות שמכירה בחשיבות של עמידה בזמנים ועבודה מדויקת ומקצועית.

דילוג לתוכן